Re: Laptop ASUS w XP tylko 399MHZ i nie przyspiesza !!!

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 19:37:35 MET

W artykule cra1t3$o9i$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): JaVoL z adresu <javolddd@XXXwp.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Artur Marianski" <artur.marianskiWYTNIJ_TO@pf.pl> napisał
> w wiadomości news:cr9tns$k3r$1@news.onet.pl...
> Tak mam PowerGear i kiedy przelaczam pomiedzy trybami procek nadal
> wyswietla predkosc 400mhz a kiedy jest na zasilaczu 2.13

Pomimo przelaczania jest caly czas taka sama predkosc ? No nie powinno tak
byc. Jak sprawdzasz ta predkosc ? Bo wystarczy wejsc moj komputer ->
wlasciwosci i przeczytac to co tam jest napisane. A moze odinstaluj
powergear.
A co z dwiema pierwszymi poradami ? Zwlaszcza ta pierwsza powinna cos
zmienic.. Albo masz cos ostro nakopane w systemie.

Z pozdrowieniami.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *