Re: swiateczne porzadki - dyskietki 5,25 i plyta 386SX20

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 19:28:55 MET

news:crb6eb$h0i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
maszyna ;p To było na studiach na Polibudzie Warszawskiej - instytut
fizyki ;-)

> Ci to zawsze do przodu z technika.... ;-P

A może można tam znaleźć również kalkulator albo długopis! Ojoj!

Swoja drogą darzę szacunkiem ludzi, którzy utrzymują przy życiu takie
zabytki. Jeżeli komputer sprawdza się w konkretnym zastosowaniu (np
prosta obróbka statystyczna wyników pomiarów) i pracuje niezawodnie, to
może lepiej zamiast go wymieniać, wydać większe środki na inne
stanowisko, gdzie brakuje mocy obliczeniowej. Kiedyś nazywało się to
zdaje się racjonalnym myśleniem ...

Bardzo za to niepokoją mnie inne instytucje utrzymywane z naszych
podatków, gdzie wielokrotnie i masowo wymienia się stacje na PIII, PIV
tudzież A64, a można by komfortowo pracować na ~ P2/300. Jedynym
uzasadnieniem są tam chyba nie wyrabiające najnowsze screensavery :(
Niestety, po efektach można ocenić, że Gigahercami ani Gigabajtami nie
są w stanie zrekompensować braków w szarych komórkach.

--
pozdrawiam
Sławek