Re: Karta dzwiekowa

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 19:38:47 MET

Kubaz wrote:
> Witam, mam taka karte dzwiekowa ktora nie jest uzywana:
>
> a uzywam jakiejs taniej 5.1 i taniego zestawu glosnikow 5.1 MINT
> Planuje sprzedac te glosniki w cholere bo dzwiek jest jakis taki
> pusty i kupic za jakies 100 zl dobre 2.1,
> czy ta karta (z linkiem powyzej) jest dobra i mozna lioczyc na
> sensowny dzwiek? Liczy sie tez troszke nagrywanie - ale to w
> mniejszym stopniu (glownie chodzi o mp3 i gry).

Raczej nie. Dźwięk będzie dość sensowny (ale raczej gorszy, niż w Twojej
obecnej, taniej 5.1). Poza tym SB128 PCI za 35zł?! Za 40zł można kupić
używanego Live'a (któremu ta karta nawet do pięt nie dorasta)...

PS. Kiedyś miałem SB 128 PCI i z tego co pamiętam to ta karta nieźle obciąża
proca. Przy odtwarzaniu mp3 nie ma to większego znaczenia, ale już w grach
tak.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org