Re: swiateczne porzadki - dyskietki 5,25 i plyta 386SX20

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:49:31 MET

Użytkownik "slawek_xl" <slawek_xl@poczta.AS.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crc2t0$bmf$1@news.onet.pl...
(ciap)

> A może można tam znaleźć również kalkulator albo długopis! Ojoj!

Taa, bo jeszcze rządzi rach. ek. a nie stado złodzieji (dobroczyńców
ludzkosci)
widzieliscie (choćby na filmach am. {nowych} ile tam drewnianych słupów
stoi, póki zdrowy to p k... w koszty się ładować...

> Swoja drogą darzę szacunkiem ludzi, którzy utrzymują przy życiu takie
> zabytki. Jeżeli komputer sprawdza się w konkretnym zastosowaniu (np
> prosta obróbka statystyczna wyników pomiarów) i pracuje niezawodnie, to
> może lepiej zamiast go wymieniać, wydać większe środki na inne
> stanowisko, gdzie brakuje mocy obliczeniowej. Kiedyś nazywało się to
> zdaje się racjonalnym myśleniem ...

Najbardziej racjonalne jest tam gdzie pieniadze są prywatne (tylko nie
ukradzione wczoraj, ale zarobione cięzką pracą lub "sprytem" lub łącznie tym
i tym , i niekoniecznie przez "bieżące" pokolenie...)
A jesli mamy przewagę sektora prywatnego od lat, tojest prawdopodobieństwo,
że przynajmniej część ludzi trafiająca do sektora publicznego będzie
odruchowo starać sie działać racjonalnie...

U nas tradycji takiej nie ma i ...

> Bardzo za to niepokoją mnie inne instytucje utrzymywane z naszych
> podatków, gdzie wielokrotnie i masowo wymienia się stacje na PIII, PIV
> tudzież A64, a można by komfortowo pracować na ~ P2/300. Jedynym
> uzasadnieniem są tam chyba nie wyrabiające najnowsze screensavery :(
> Niestety, po efektach można ocenić, że Gigahercami ani Gigabajtami nie
> są w stanie zrekompensować braków w szarych komórkach.

Oj to u mnie nie jest powód do zaniepokojenia, wcale, ten system po prostu
tak ma.
Zarobił szwagier; na przetargu na dostawę. A inni, "A walcie się.."

Jak już wspomniałem wcale się nie niepokoję. Kontrrewolucję czas zacząć !

Włodek

P.S.
a moze poczekać, ja już zmęczony jestem ;(