Re: Co trzeba podłączyć do płyty żeby wystartowała?

Autor: Damian B. <grandalf_at_op.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 17:21:11 MET

Użytkownik "kamtzu" <bender@WYTNIJ.irc.pl> napisał w wiadomości
news:crbpk8$n0h$1@korweta.task.gda.pl...

> No wiesz... bez taki podstaw to za duzo nie zrobisz a mozesz
> wrecz popsuc sprzet (jesli juz np. nie spaliles procka zawyzonym
> napieciem bo zworek nie ustawiles..).

 Widzisz podobno jesteś taki mądry a nie wiesz że ta płyte nie ma zworek do
napięcia, FSB i mnożnika procka. Jeszcze nic nie spaliłem. Nie jestem taką
ciatą za jaką mnie bierzesz.

> Poszukaj lepiej jeszcze raz
> tej instrucji i dobrze ja przestudiuj.

Jakbyś czytał uważnie poprzednie wiadomości to byś wiedział, że jest problem
z poprawnym odczytaniem tego pliku. Znalazłem go na stronie producenta.

> Jak znasz angielski i nie
> masz 2 lewych rak to nie bedzie to trudna sztuka

Co prawda nie mam jeszcze 18 lat, ale gimnazjum skończyłem z angielskim na
poziomie Intermediate z 4. O lewych rękach nie będe pisał bo nie warto

> pozdr

Pozdr

--
Damian