Re: Co trzeba podłączyć do płyty żeby wystartowała?

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 16:50:37 MET

Damian B. wrote:
> Może takie uwagi zachowasz dla siebie :-]
> Ty od razu urodziłeś się wszechwiedzący. Jakbym to wiedział to bym nie
> pisał tu.

No wiesz... bez taki podstaw to za duzo nie zrobisz a mozesz
wrecz popsuc sprzet (jesli juz np. nie spaliles procka zawyzonym
napieciem bo zworek nie ustawiles..). Poszukaj lepiej jeszcze raz
tej instrucji i dobrze ja przestudiuj. Jak znasz angielski i nie
masz 2 lewych rak to nie bedzie to trudna sztuka

pozdr