Re: Co trzeba podłączyć do płyty żeby wystartowała?

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 17:49:23 MET

Damian B. wrote:
> Widzisz podobno jesteś taki mądry a nie wiesz że ta płyte nie ma
> zworek do napięcia, FSB i mnożnika procka. Jeszcze nic nie spaliłem.
> Nie jestem taką ciatą za jaką mnie bierzesz.

widze ze zgryzliwie przyjeles moje uwagi... nie uwazam sie za zadnego
guru.. zlozylem kiedys tam parenascie kompow ale nie rozpoznaje plyt
po numerku a sprawdzac mi sie nie chcialo.. z tym prockiem to byl
przyklad. W moim pierwszym poscie podkreslilem, ze nie znam tej plyty

> Jakbyś czytał uważnie poprzednie wiadomości to byś wiedział, że jest
> problem z poprawnym odczytaniem tego pliku. Znalazłem go na stronie
> producenta.

i wlasnie o to mi chodzilo zebys sciagnal ja z innego zrodla

> Co prawda nie mam jeszcze 18 lat, ale gimnazjum skończyłem z angielskim
> na poziomie Intermediate z 4.

i bardzo dobrze, nadal _zyczliwie_ Ci radze poczytaj najpierw a potem
bierz sie do roboty

EOT