Re: Maxrot 20GB widzi 10GB - jakies pomysly??

Autor: PiotrF <v_at_z.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 15:56:16 MET

niestety masz dysk z kompa Compaqa (teraz HP)

masz firmware od 10GB w dysku 20GB

ja wymieniałem dysk z compaqa cudaka 10GB
zepsuł się, przysłali nowy 20GB, uciezyłem się bardzo
myślę pożądna firma
po odpaleniu i zainstalowaniu tylko 10GB
a dysk w opisie i wg naklejek 20GB

dzwonie do tych matołów z serwisu Compaqa
a oni mi tak że to dla dobra klienta (bo był 10 to i mam 10)
a to ze oni dają 20 to nei znaczy że za nic mam miec 10G więcej

powiedzialem panom co o tym mysle i to że więcej ich badziewskiego kompa nie
kupię

tak żę nigdy więcej
już były compaq a teraz hp na mnie nie zarobi
nawet ich zgnitej drukarki ani tuszu juz nie kupię

i wam też dobrze radzę

przestrzegam także przed firnmą serwisową CSS Computer
śróbki bym już im nie oddał do serwisu

Piotr