Re: Maxrot 20GB widzi 10GB - jakies pomysly??

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 03:11:00 MET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 15:56:16 +0100, PiotrF napisał(a):

> ja wymieniałem dysk z compaqa cudaka 10GB
> zepsuł się, przysłali nowy 20GB, uciezyłem się bardzo
> myślę pożądna firma
> po odpaleniu i zainstalowaniu tylko 10GB
> a dysk w opisie i wg naklejek 20GB

A czego sie spodziwales? Co cie obchodzi naklejka? Dostales dokladnie to za
co zaplaciles?

> dzwonie do tych matołów z serwisu Compaqa
> a oni mi tak że to dla dobra klienta (bo był 10 to i mam 10)
> a to ze oni dają 20 to nei znaczy że za nic mam miec 10G więcej
>
> powiedzialem panom co o tym mysle i to że więcej ich badziewskiego kompa nie
> kupię

Nie rozumiem czemu placzez? Mialesz 10 i dostales 10 wiec w czym problem?
Jakbys kupil skladaka to za wiekszy musialbys najprawdopodobniej doplacic
(chyba ze firma nie bylaby w stanie dostaczyc odpowiednika uszkodzonego
podzespolu).

> tak żę nigdy więcej
> już były compaq a teraz hp na mnie nie zarobi
> nawet ich zgnitej drukarki ani tuszu juz nie kupię

ROTFL

> przestrzegam także przed firnmą serwisową CSS Computer
> śróbki bym już im nie oddał do serwisu

A moze jakies szczegoly? Ja mam pozytywne doswiadczenia z wspolpracy z
nimi.

GLide