Re: Logitech Dual Action Gamepad - ?

Autor: Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 15:56:45 MET

Użytkownik "13th" <13th@op.pl> napisał w wiadomości
news:crbm84$gem$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Lepiej byloby pytac na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet. Chodzi o gałki
> anologowe? Daja duzo wygodniejsza kontrole, zwlaszcza w takich grach jak
> NHL albo symulatorach. Choc dwie galeczki to rzeczywiscie moga byc nie
> wykorzystane, polecam :
> http://www.warnet2.pl/czytaj.php?typ=kontroler_g&opis=11

tez na prgks poszlo jzu wczoraj ale jakos nikt sie nie wychyla ;)
wydje mi sie wlasnie ze anologi to predzej to innych ger niz NHL o ktorym
wspomniales...
tak naprawde to kupilem tego pada dla tej wlasnie gry :-)
P.S. jestem maniakiem hokejowym! :>
a co do czego to z z poczatku mysallem ze lewy anolog sluzy do kierunkow na
osi Y a prawy na osi X, ale w NHL prawy zupelnie nie funkcjonuje a lewy
obsluguje menu oraz w czasie samej rozgrywki pozwala na zmiane strategii

w padzie InterAct wogole nie korzystal z tego joya :)

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741