Re: fat32 jaka maksymalna wielkosc pliku?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 13:18:42 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:crba1r$a9g$2@inews.gazeta.pl...

> W FAT32 można mieć partycję większą od 6 GB (i to znacznie większą)
> ale nie można mieć większego pliku niż 4 GB. :)

Ale NT4.0 i 4.5 nie obsługuje bez dodatkowych sterowników FAT32, a
takowych tam nie zauważyłem

> I pytanie brzmi:
>
> -- Czy z klastrem o rozmiarze 64 KB można
> tę granicę pliku przekroczyć czy nie?

IMO nie. Ale spróbować możesz, do odważnych świat należy ;-)

Ps. Chyba Murphy mówił: Jest czterech specjalistów, którzy wiedzą, że
tego nie da się zrobić. Przychodzi piąty, który nie wie, że się tego nie
da zrobić i to robi.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl