pomiary napiecia ?

Autor: Piotr M. <michu_at_serwer.pocztowy>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 13:18:23 MET

Witam
Mam mały problem (chyba). W biosie odczytuje z czujnikow iz napiecie
3.3V wynosi 3.16V i pali sie na czerwono. To jest moja nowa plyta i
ciezko mi powiedziec czy te pomiary sa prawdziwe. Czy jest mozliwosc
(raczej napewno) aby sprawdzic recznie jakie rzeczywiscie jest napiecie
3.3V? Prosil bym o podpowiedz co i gdzie mam podlaczyc (mam miernik).
Przejąlem sie tym poniewaz moj dysk ostatnio dziwnie sie zachowuje co by
moglo byc potwierdzeniem biosowego pomiaru.
Pozdrawiam