Re: fat32 jaka maksymalna wielkosc pliku?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 14:53:36 MET

"BQB" 41d937f7@news.home.net.pl

> Ale NT4.0 i 4.5 nie obsługuje bez dodatkowych sterowników FAT32, a
> takowych tam nie zauważyłem

A to ciekawostka dla mnie. :)

> IMO nie. Ale spróbować możesz, do odważnych świat należy ;-)

:)

To może spróbuję. :)

> Ps. Chyba Murphy mówił: Jest czterech specjalistów, którzy wiedzą, że
> tego nie da się zrobić. Przychodzi piąty, który nie wie, że się tego nie
> da zrobić i to robi.

(; Bo to bęcwał!!! ;)

Ja na przykład obsługuję w OE z WME bez problemów
DeBeiXa o rozmiarze większym niż 256 MiB. :)
(a ponoć 256 MiB -- to kres dla W9x)

Ponadto startuję tego WME nie z podstawowej partycji,
choć nie mam bootmenadżera. :) Uzyskałem to dzięki
świadomemu :) kopiowaniu partycji i ich (również
świadomemu) ukrywaniu. :) Mogę też pójść dalej
i startować WME nie z C:, ale z innej literki. :)

Partycję FAT32 z klastrem wielkości 64 KiB -- mam właśnie chodzącą. :)
,,Problemem" jest tylko wygospodarowanie na niej miejsca i zbudowanie ;)
pliku większego od 4 GiB, aby namacalnie sprawdzić, czy jest to możliwe. :)

E. :)