Re: Samostart - ciąg dalszy

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 13:10:06 MET

> Podejrzewałem zasilacz. Wymieniłem zasilacz na Tagan 480W (polecam, bardzo
> dobry zasilacz, cena trochę wysoka i strasznie dużo kabli, cichy). Nie
> pomogło.

Albo ta karta LAN ( próbowałeś inną wsadzić ?) albo płyta jest walnięta. Z
płytami tak jest że czasami się coś wali a nie wiadomo co. Sam kiedyś miałem
problem z kolei ze startem-na zimno startował zawsze a po nagrzaniu lub
restarcie w 80 %.
Okazało się że gniazdo pamięci jest walnięte SDRAM, na ddr ach chodziło OK.