Re: Samostart - ciąg dalszy

Autor: Sławek <slawek_at_dev.null>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 11:20:30 MET

Hanibal wrote:

> Albo ta karta LAN ( próbowałeś inną wsadzić ?) albo płyta jest walnięta. Z
> płytami tak jest że czasami się coś wali a nie wiadomo co. Sam kiedyś

Nie sądzę aby to była płyta główna. Zwróć uwagę, iż wystarczy tylko dać
zasilanie do urządzenia USB - czyli zmienić sposób pracy karty USB - a
wszystko jest w normie. Czyli to raczej karta USB niż karta sieciowa.
Problemy pojawiły się po dodaniu karty USB - karta LAN była w PC-cie od
dawna i sama z siebie nie stwarzała problemów.

Ciekawi mnie najbardziej, na czym polega podnoszenie płyty przez USB?

TIA
Sławek