Re: DVD-R TDK

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 00:12:03 MET

"WindowsMen" <kuri@op.pl> wrote in message
news:pan.2005.01.02.12.14.36.142759@op.pl...
> Towarzysz(ka) Zbyszek podzielił(a) się z nami takim oto spostrzeżeniem:

> Heheh interesują mnie te nazwy ;] Możesz je "rozkodować"? Trzym sie

A niech inni wiedza czego nie dotykac ;) Hawk, Mint, Platinium, Esperanza..
jeszcze o MediaStore zapomnialem. To taka dygresja, bo mnie czasem dziwia
ludzie, ktorzy oszczedzaja te 0,5-1zl na plycie....no rozumiem, jak komus
sprawia frajde ogladanie paska postepu w Nero, i po to tylko kupuje i
nagrywa plyty to przepraszam, rzeczywiscie wtedy najlepiej jak najtansze..
ale ja na ogol mam w zamiarze kiedys odczytac to co nagralem.

pozdrawiam
Zbyszek