Re: Doradzcie... ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 03:46:00 MET

..:: Meelosh ::.. wrote:

> Posiadam procesor AMD Athlon 1.00 GHz i 256 ramu. Aby przyspieszyc
> mojego kompa co polecicie ? Wymiana plyty glownej wraz z prockiem ?
> Czy moze sama wymiana procka ? Albo samo dokupienie zauzmy 128 ramu ?
> Chcialbym zauwazyc zmiane mojego kompa po jakim kolwiek zakupie.
> Chcialbym na to przeznaczyc ze 100 zl.

Za około 100 zł możesz dokupić 256MB ramu - mysle, że niewiele to
pomoże, ale zawsze przyspieszy prace Windowsa jeżeli masz dużo
otwartych aplikacji lub/i zawalony system różnymi procesami w tle.
Niezłym pomysłem byłaby sprzedaż procesora (Athlon 1000 to dość
wartosciowy procesor) i kupienie lepszego i np. 128 ramu. Jaką masz
płytę główną?

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647