Re: Doradzcie... ?

Autor: ..:: Meelosh ::.. <sram_na_spam_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 04:53:45 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" napisał w wiadomości

> Za około 100 zł możesz dokupić 256MB ramu - mysle, że niewiele to
> pomoże, ale zawsze przyspieszy prace Windowsa jeżeli masz dużo
> otwartych aplikacji lub/i zawalony system różnymi procesami w tle.

Chodzi mi glownie o to ze czesto korzystam z technologii shoutcast. ;) Czyli
krotko mowiac nadaje sobie w radyjku, nie powiem bo w jakis sposob kompa z
czasem strasznie mi muli. Im wiecej wysle danych do servera tym bardziej
kompa spowalnia. Czyli glownie mowiac, potrzebuje bardziej stabilnego kompa
do tego typu zabawy.

> Niezłym pomysłem byłaby sprzedaż procesora (Athlon 1000 to dość
> wartosciowy procesor) i kupienie lepszego i np. 128 ramu.

No wlasnie, dlatego chcialbym jakiej kolwiek rady :)

> Jaką masz
> płytę główną?

ECS, K7VZA - z tego co dobrze widze.

--