Doradzcie... ?

Autor: ..:: Meelosh ::.. <sram_na_spam_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 03:31:17 MET

Posiadam procesor AMD Athlon 1.00 GHz i 256 ramu. Aby przyspieszyc mojego
kompa co polecicie ? Wymiana plyty glownej wraz z prockiem ? Czy moze sama
wymiana procka ? Albo samo dokupienie zauzmy 128 ramu ? Chcialbym zauwazyc
zmiane mojego kompa po jakim kolwiek zakupie. Chcialbym na to przeznaczyc ze
100 zl. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze kupienie lepszej plyty glownej wraz
z procesorem to nie mam co wyskakiwac ze 100 zlotymi ;) Dlatego chcialbym o
jaka kolwiek rade...

--
Miłosz
* www.meelosh.prv.pl * www.megastacja.net *