Re: adware ?? ??

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 22:36:13 MET

Sun, 2 Jan 2005 19:11:44 +0100, na pl.comp.pecet, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

> Od listopada 1999 roku?

No to dosc dlugo. Aczkolwiek aktywny jestes od niedawna, lub tez przez
pewien czas zawiesiles "dzialalnosc" na tej grupie, bo od pewnego
niedlugiego czasu zauwazam Twoje posty.
Nie ma co kryc, ze sam nie jestem weteranem, wiec moglo byc jak pisze wyzej
lub tez jestem slepy. Aczkolwiek skoro twierdzisz ze jestes tu tyle ile
mowisz, to moja lekko aluzyjna wypowiedz okazuje sie nietrafiona :)

> No tak, ale ja akurat nie pisałem, że 'programy ad-aware dotycza
> tematyki tej grupy'. Moim zdaniem albo mnie z kimś mylisz (w co
> wątpię), albo nie umiesz czytać. :)

Pozwol ze zacytuje, bo moze zeczywiscie slepota mnie dopadla:
"
}}do kompa dostały mi sie programiki typu adware i spayware.

}NTG. To jest grupa dotycząca sprzętu, a NIE programów !

Ale te programy chodzą/pracują na sprzęcie,
i to chyba na pececie, więc jednak TG. :)"

Z tejze wypowiedzi wynika ze tak wlasnie uwazasz.

> Zgadłeś, czy podsłuchiwałeś? :)
> A może wiesz to z objawienia? :)

I po coz ta ironia? Nie kryje ze nie jestem tu zadnym guru, a i czasu na
posty srednio jest, wiec gdy moge pomoc pomagam i chyba o to chodzi.

> Więksi od Ciebie, i więksi od nich uznawali się za ważniejszych
> od Boga i uważali, że bez nich zginę, a tymczasem jakoś do nich
> nawet nie tęsknię. :) (czego o nich powiedzieć, względem mnie, nie mogę) :)

Ale oni w zaden sposob sie nie wywyzszaja tutaj. Po prostu wiekszosc
konstruktywnych wypowiedzi jest ich (i kilku jeszcze osob) autorstwa i
gdyby zabraklo takich osob, to IMHO grupa wyraznie by ucierpiala, gdyz
wiedze maja niemala.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl