Re: adware ?? ??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:11:44 MET

"Kapsel" amq1y1l119wb.1npc8fi9dbrv6.dlg@40tude.net

> W zasadzie ta nitka rozmowy jest osobista, ale czytajac twoje wypowiedzi
> nie pozostaje nic innego jak tylko przylaczyc sie do PW i tyle. Oczywiscie
> ze nic to cie moze nie obchodzic. Gorzej, jak ktoregos dnia twoje posty
> pozostana bez zadnej konstruktywnej odpowiedzi czy komentarza.

Miałem w swym życiu taką sytuację, gdy pisałem pod Fortranem IV plus. :)
Nikt już mi wówczas nie mógł pomóc z otaczających mnie osób, bo nikt
nie znał tego Fortranu lepiej ode mnie -- nawet moi niedawni (wówczas
niedawni) nauczyciele. :) Ale tu raczej mi to nie grozi. :)

> Taaa... ze cie swiat podglada to mozesz zlewac jak nie uzywasz komputera do
> niczego innego poza ogladaniem panienek. Tyle ze ilosc smiecia jaka sie z
> czasem zbiera sprawia, ze sie potem przychodzi na grupe z pytaniami typu
> "czy warto dorzucic drugie 512MB ramu jak sie net przeglada, bo cos mi komp
> tnie" =)

No popatrz. :) A ja się zastanawiałem -- po co ludziom ta dodatkowa pamięć. :)
A tam -- jak się okazuje -- siedzą te panienki. :)

> Tak osobiscie - od pewnego czasu jestes na grupie.

Od listopada 1999 roku?

> Wyglada na to, ze
> jeszcze nie do konca zalapales zasady jakimi sie rzadza rozmowy tutaj. Masz
> ochote rozmawiac i niekiedy cos z Twoich wypowiedzi da sie wyciagnac, ale
> niestety z wiekszosci nie wynika zbyt wiele, a czesto wrecz glupoty. Bo
> pisanie ze programy ad-aware dotycza tematyki tej grupy skwitowac moge
> jedynie ROTFLem.

No tak, ale ja akurat nie pisałem, że 'programy ad-aware dotycza
tematyki tej grupy'. Moim zdaniem albo mnie z kimś mylisz (w co
wątpię), albo nie umiesz czytać. :)

> Pomysl zanim napiszesz,

Chyba nigdy nie czynię inaczej.
Jak niespodziewanie włożę rękę do wrzątku -- mogę
coś krzyknąć bezmyślnie, ale poza takimi przypadkami
raczej nie wypowiadam się bez namysłu.

> uzywaj googli i staraj sie moze tonowac swoje wypowiedzi.

No -- gogli używam. :)

> Jesli ja Cie splonkuje to stracisz pewnie niewiele,

Zgadłeś, czy podsłuchiwałeś? :)
A może wiesz to z objawienia? :)

> ale jak podziekuja Ci tacy grupowi Guru jak Sander czy Sniper
> to bynajmniej nie wyjdzie Ci to na dobre.

Więksi od Ciebie, i więksi od nich uznawali się za ważniejszych
od Boga i uważali, że bez nich zginę, a tymczasem jakoś do nich
nawet nie tęsknię. :) (czego o nich powiedzieć, względem mnie, nie mogę) :)

> Zmien nastawienie i wiecej czytaj a mniej pisz. Mysle ze z czasem wyjdzie
> na dobre.

Przemyślę tę radę w wolnej chwili. :)

E. :)