Re: Cichy zasilacz

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:30:29 MET

Dnia Sun, 2 Jan 2005 16:33:39 +0100, MadMan napisał(a):

> Znalazłem model 350W za 300 zł, ewentualnie mógłbym tyle dać. Czy inni
> grupowicze mogliby się wypowiedzieć na temat tych zasilaczy?

Mam 400W be-quiet blackline, jest cichy dobrze trzyma napiecia.
Jedyny feler jaki ma to bardzo slabo wyciaga powietrze z obudowy (bo jest
dlatego cichy, ze jego wentylki ledwo sie obracaja), wiec konieczne sa
dodatkowe wentyle i jezeli te kupisz glosne, to po co ci cichy zasilacz?
:-))
pozdrawiam
Piotr