Re: dysk twardy

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:27:22 MET

Dnia Sun, 2 Jan 2005 18:38:26 +0100, Zbychu napisał(a):

> Czy można bezpiecznie kupić dysk twardy przez interten? Chodzi mi głównie
> o transport bo sklep wg mnie jest OK: sklep WGK. Czy wystarczy Pocztą
> Polską czy lepiej kurier mimo że sporo droższy?.

Sklepy internetowe raczej dobrze pakują towar, inna sprawa to przewoźnik.
Poczty nie polecam, bo nie dość że będą rzucać paczką, to jeszcze nie
wiadomo co znajdziesz w środku (moi znajomi raz dostali jakieś papiery
zamiast płyt). Kurier raczej ok, a paczka ubezpieczona w razie czego, tylko
koszt jakieś 30 zł. Inna sprawa, że nie bardzo widzę sens kupowania dysku
przez internet, bo w takich sklepach jest zawsze drożej niż w normalnych.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,