Re: adware ?? ??

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 10:59:58 MET

Thu, 30 Dec 2004 16:04:38 +0100, na pl.comp.pecet, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

> 0. Śmiech -- to zdrowie. :)
> 1. Udzieliłeś mi chociaż jeden raz dobrej rady?
> Jeśli nie -- PW niegroźny. :)

W zasadzie ta nitka rozmowy jest osobista, ale czytajac twoje wypowiedzi
nie pozostaje nic innego jak tylko przylaczyc sie do PW i tyle. Oczywiscie
ze nic to cie moze nie obchodzic. Gorzej, jak ktoregos dnia twoje posty
pozostana bez zadnej konstruktywnej odpowiedzi czy komentarza.

> A ja mam stale pootwierane strony,
> przeglądam strony z ładnymi panienkami,
> (http://domai.com/ -- ponoć te groźne
> wirusy kryją się tylko w dużych biustach) ;)
> łatam lub nie łatam i jakoś nie marudzę na
> to, że mnie świat podgląda. :)

Taaa... ze cie swiat podglada to mozesz zlewac jak nie uzywasz komputera do
niczego innego poza ogladaniem panienek. Tyle ze ilosc smiecia jaka sie z
czasem zbiera sprawia, ze sie potem przychodzi na grupe z pytaniami typu
"czy warto dorzucic drugie 512MB ramu jak sie net przeglada, bo cos mi komp
tnie" =)

Tak osobiscie - od pewnego czasu jestes na grupie. Wyglada na to, ze
jeszcze nie do konca zalapales zasady jakimi sie rzadza rozmowy tutaj. Masz
ochote rozmawiac i niekiedy cos z Twoich wypowiedzi da sie wyciagnac, ale
niestety z wiekszosci nie wynika zbyt wiele, a czesto wrecz glupoty. Bo
pisanie ze programy ad-aware dotycza tematyki tej grupy skwitowac moge
jedynie ROTFLem.

Pomysl zanim napiszesz, uzywaj googli i staraj sie moze tonowac swoje
wypowiedzi. Jesli ja Cie splonkuje to stracisz pewnie niewiele, ale jak
podziekuja Ci tacy grupowi Guru jak Sander czy Sniper to bynajmniej nie
wyjdzie Ci to na dobre.

Zmien nastawienie i wiecej czytaj a mniej pisz. Mysle ze z czasem wyjdzie
na dobre.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl