Dysk SATA jako piąty

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 16:42:20 MET

Mam taki problem: chce zakupic HDD, a konkretnie Maxtor DiamondMax 10 S-ATA
200GB i podpiac go do istniejacego konfigu:
plyta: MSI K7N2Delta
1 kanal IDE: Seagate 40GB + WD Caviar 3.1GB (w kieszeni)
2 kanal IDE: DVD Pioneer + CD-nagrywarka TEAC

Plyta ma dwa gniazda SATA, wiec pytanie brzmi, czy calosc bedzie dzialala i
system (WinXP Pro SP1) bedzie to wszystko razem widzial?
Czy tez musze cos pozmieniac, jeden dysk wyrzucic, or sth?
Docelowo na nowym dysku bedzie partycja systemowa (poki co jest na Seagate).

A tak zupelnie BTW, macie jakies szczegolne sugestie odnosnie tego dysku:
Maxtor DiamondMax 10 S-ATA 200GB?
Szczegolnie mi zalezy na opiniach o Maxtorach, bo sam ich nigdy nie uzywalem, a
opinie posrod znajomych sa mocno podzielone.

--
Thilo