Re: Dysk SATA jako piąty

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 00:09:12 MET

Użytkownik "Thilo" <thilo2005WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:24fe.0000023c.41d8165c@newsgate.onet.pl...
> Mam taki problem: chce zakupic HDD, a konkretnie Maxtor DiamondMax 10
S-ATA
> 200GB i podpiac go do istniejacego konfigu:
> plyta: MSI K7N2Delta
> 1 kanal IDE: Seagate 40GB + WD Caviar 3.1GB (w kieszeni)
> 2 kanal IDE: DVD Pioneer + CD-nagrywarka TEAC
>
> Plyta ma dwa gniazda SATA, wiec pytanie brzmi, czy calosc bedzie dzialala
> system (WinXP Pro SP1) bedzie to wszystko razem widzial?

oczywiscie, ze tak

> Czy tez musze cos pozmieniac, jeden dysk wyrzucic, or sth?
> Docelowo na nowym dysku bedzie partycja systemowa (poki co jest na
Seagate).

Tu możesz mieć problem, bo niektore płyty (starsze czyli te pierwsze z
kontrlolerami s-ata)
mialy problemy ze startem z s-ata, bo sterowniki do s-ata byly na plytce
ktora instalowalo sie na zainstalowany juz system.

> A tak zupelnie BTW, macie jakies szczegolne sugestie odnosnie tego dysku:
> Maxtor DiamondMax 10 S-ATA 200GB?
> Szczegolnie mi zalezy na opiniach o Maxtorach, bo sam ich nigdy nie
uzywalem, a
> opinie posrod znajomych sa mocno podzielone.

Polecałbym raczej Barracude ST3200822A czyli tez 200GB. maxtory jakos tak
dziwnie cykaja przy uruchomianiu (pozycjonują glowice) nie jest to nic
zlego, po prostu ten typ tak ma, ale mnie to wkurza
 A co do twoich kolegów to co kto lubi
ja mam 6 seagatow i zawsze bede je kupowal

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".