Re: Dysk SATA jako piąty

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 05:46:38 MET

On 2 Jan 2005 16:42:20 +0100, Thilo wrote:

> Mam taki problem: chce zakupic HDD, a konkretnie Maxtor DiamondMax 10 S-ATA
> 200GB i podpiac go do istniejacego konfigu:
> plyta: MSI K7N2Delta
> 1 kanal IDE: Seagate 40GB + WD Caviar 3.1GB (w kieszeni)
> 2 kanal IDE: DVD Pioneer + CD-nagrywarka TEAC

Niezły zestawik

> Plyta ma dwa gniazda SATA, wiec pytanie brzmi, czy calosc bedzie dzialala i
> system (WinXP Pro SP1) bedzie to wszystko razem widzial?
> Czy tez musze cos pozmieniac, jeden dysk wyrzucic, or sth?
> Docelowo na nowym dysku bedzie partycja systemowa (poki co jest na Seagate).

To czy zadziała zależy głównie od tego, jaki masz zasilacz :-) A to czy
system postawisz na nim zależy od chipsetu płyty głównej - ponoć na VIA są
czasem problemy.

> A tak zupelnie BTW, macie jakies szczegolne sugestie odnosnie tego dysku:
> Maxtor DiamondMax 10 S-ATA 200GB?
> Szczegolnie mi zalezy na opiniach o Maxtorach, bo sam ich nigdy nie uzywalem, a
> opinie posrod znajomych sa mocno podzielone.

Obecnie jeśli chodzi o awaryjność to firma praktycznie nie ma znaczenia. O
głośności niech inni napiszą :)

--
| MadMan                                                            |
| MSI KT6-Delta + Duron 1,6 @ 2 GHz FSB200 + 512 MB PC3200          |