Re: Problem z grupa robocza...

Autor: JaVoL <javolddd_at_XXXwp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 13:09:03 MET

> jaki system operacyjny?
> czy komputer jest podlaczony do sieci?
> czy pracuje w domenie?
> czy masz zainstalowanego firewall'a?
>
> ph

Mam dwa komputery stacjonarne jeden XP drugi ME i ten ME jest jako host ale
niewiem jak zmienic zeby ten XP byl hostem. Kompy sa podlaczone do routera
skretka router Planet ADE 4000. Trzeci komp Laptop z XP jest podlaczony
kablem USB do routera. Komp z XP ktory nie jest hostem po wcisnieciu widzi
wszystkie 3kompy czyli siebie samego tez. Ale do tego na USB nie ma dostepu
do pozostalych MA ! Komp z ME nie ma dostepu a Laptop w ogole nie wyswietla
sieci gdyz jest dla niego niedostepna ! Firewalle sprzetowe XP powylaczalem
!
Wszystkie kompy maja internet nie dziala tylko udostepnianie plikow czyli
grupa robocza tzw u mnie "LOKALA" nie dzila !
JaVoL