Re: Instalacja Win98 :(

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 01:07:30 MET

On Sat, 1 Jan 2005 19:55:19 +0000 (UTC), " zeencio"
<zeencio@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Zapewne banalne pytanie dla wielu z Was a może jednak ktoś podpowie jak
>zainstalować Win98.
>Po zakupieniu nowego dysku utworzyłem "dysk logiczny" spod "fdisk",
>uaktywniłem i sformatowałem, wrzuciłem Win98 instalacja i przy pierwszym
>restarcie kompa kicha, wywala że błędy plików przy naprawie, chce naprawiać
>chyba wszystkie pliki (pojedynczo-samobójstwo). Próbowałem kilkakrotnie dysk
>logiczny-uaktywnianie-format-instalacja i efekt taki sam.
>Co zrobiłem nie tak???

Uzyles Win98 tak jak dostales na plytce do dysku wiekszego niz 64GB.
Win98 ma stare, dosowe jeszcze chyba narzedzia do obslugi dyskow i ze
wspolczesnymi wielkosciami dyskow sobie po prostu nie radza. Nalezy
sciagnac od MS nowsza wersje fdiska, scandiska, format i pewnie
jeszcze cos (gdzies u MS jest opis co dokladnie), zestawic dyskietke
startowa z tymi narzedziami i z niej a nie z plytki inicjowac
instalacje systemu. Tylko czy warto?

--
Darek