Instalacja Win98 :(

Autor: zeencio <zeencio_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 20:55:19 MET

Zapewne banalne pytanie dla wielu z Was a może jednak ktoś podpowie jak
zainstalować Win98.
Po zakupieniu nowego dysku utworzyłem "dysk logiczny" spod "fdisk",
uaktywniłem i sformatowałem, wrzuciłem Win98 instalacja i przy pierwszym
restarcie kompa kicha, wywala że błędy plików przy naprawie, chce naprawiać
chyba wszystkie pliki (pojedynczo-samobójstwo). Próbowałem kilkakrotnie dysk
logiczny-uaktywnianie-format-instalacja i efekt taki sam.
Co zrobiłem nie tak???