Re: PeCet - pltanina kabli

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 01:07:30 MET

On Sat, 1 Jan 2005 16:19:08 +0100, "zlotowinfo"
<adminciejejeje@jejejego2.pl> wrote:

>czy ktoś już próbował wykorzystać kabel
>1. klawiatury do przeniesienia sygnału myszki

Firma Sun w starych modelach (Sun IPC, Sun IPX)...
Bo w pececie fabrycznego rozwiazania nie widzialem, samorobki
specjalnie mi sie wymyslac by nie chcialo - ale po PS2 moglo by sie
udac - tyle ze w przewodzie klawiatury nie ma tylu zyl, wszystko
ciezko do przerobki...

--
Darek