PeCet - pltanina kabli

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 16:19:08 MET

czy ktoś już próbował wykorzystać kabel
1. klawiatury do przeniesienia sygnału myszki
masa zazwyczaj jest tą samą
kabelków dość często jest więcej niż potrzeba

lub w wiązce puścić sygnał mikrofonu lub głośników

2. dość często można wykorzystać zasilacz komputera do zasilania
zewnętrznych podzespołów
mamy tam w końcu 5v i 12v używane w wielu przypadkach
np. mam router-switch_4p_dlink_604 na 5V/12A

3. nie widziałem jeszcze ale może są karty sieciowe usb
z dodatkowym wyjściem usb w tej samej obudowie
ew. czy można tak poprostu wlutować wtyczkę czy trzeba to odseparować

4. może macie jakieś inne ciekawe propozycje