sterownik do karty graficznej ....

Autor: webmajsterek <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:25:04 MET

1. Zapuszczam Menadzera urzadzen i widze ze mam nie zaisntalownay sterownik dla
karty NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro .

2. Zapuszczam Aide a ta mi pokazuje ze mam karte NVIDIA RiVIA Tnt2 M64 ( na
karcie jest 32 mb ramu ) i link do producenta karty . wchodze na ta strone i
pobieram sterwnik .

3. Przy innstalacji tego sterwnika ( sterwniki i cos jeszcze bo zajmuj 27 Mb )
pojawia sie komunikat ze " Opragramowanie isnstaluje dla tego urzadzenia ....
Nie przeszlo testow zgodnosci z windows XP ... I ze kontynuacja instalowania
moze zaklocic dzialanie windowsa .. i jeszcze zeby sie skonsultowac z wielkim
Biliem w... "

Dodam ze pobieralem sterwnik dla winXP od producenta .

4. czy instaloweac ten steronik ?? czy faktycznie beda jakies klopoty ??? ktos
ma podoban karte i juz zainstalowal !!! ???