Re: Spalony TV-out - pytanko

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 20:48:27 MET

Tomasz Sz wrote:

> Hmmm, niestety nic kompletnie nie widać, żadnych przepaleń, spuchnięć itp.
> Karta już nie jest na gwarancji. Do jakiego serwisu to oddać? Normalnego
> PC-towego? Ile taka naprawa może kosztować, bo nie wiem czy to mi się
> wogóle opłaca przy aktualnej wartości tej karty ?
> A może ktoś wie gdzie we Wrocławiu mógłbym to szybko spróbować naprawić
> (jakiś serwis lub dobry elektronik), bardzo mi na tym TV-oucie zależy?
>
> BTW, czy do wyjścia DVI mogę podłączyć TV przez przejściówkę
> DVI-svideo<--->Eurozłącze ?

Co do serwisu, no to można oddać w ręce firmy, w której kupiłeś kartę.
Ewentualnie poszukać dystrybutora (sticker na karcie?), powinien mieć
możliwość zajęcia się kartą, przekazania jej serwisowi producenta, bądź
chociażby wskazania, gdzie i jak do takiego serwisu kartę oddać. Co do
serwisów, to dobry servis RTV może będzie w stanie się zająć problemem.
Niestety, nie jestem z Wrocławia więc nie mogę podać żadnych propozycji,
gdzie próbować. Nie mam też pojęcia, ile kosztować może naprawa - moja karta
miała naprawę gwarancyjną.

Do wyjścia DVI nie da się podłączyć TV bez dodatkowego konwertera
VGA->Video, ale ZTCW jeśli one są produkowane to w formie dsub->video (czyli
potrzebowałbyś jeszcze przejściówki dvi->dsub

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH