Re: AVG Free Edition - czy jest to skuteczny antywir ?

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 20:48:01 MET

Dnia 1 Jan 2005 20:08:17 +0100, Juras napisał(a):

>prosze o fachowe odpoiwedzi

Ostatnio zrobiłem mały eksperyment... Na newsach pełno
trojanów/wirusów krąży. Ściągnąłem ich trochę i napuściłem na te same
pliki następujące programy antywirusowe: AVG 7 Free, AVAST, KAV. Po
każdym skanowaniu plików były one nadpisywane z kopii, tak że każdy
program miał do zeskanowania taką samą ilość plików/wirusów. Wszystkie
trzy antywirusy zostały uaktualnione bezpośrednio przed testem. Wynik?
AVG znalazł 2, AVAST i KAV 8.

PS
To jest grupa poświęcona hardware'owi, sprzętowi. Twój post jest
najdelikatniej mówiąc NTG.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl