Re: Spalony TV-out - pytanko

Autor: Tomasz Sz <tomek_szTO-SOBIE-USUN-SAM_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 20:21:40 MET

Andrea napisał(a):

> Najlepiej obejrzeć kartę, zwłaszcza kondensatory. Nie wiem, czy coś
> zobaczysz, bo jak na MSI FX5200 mi TV-Out padło to nic nie było widać.
> Kartę oddaj do serwisu, ja tak zrobiłem, naprawili, a jakże. Inna rzecz,
> że do tego FX zraziłem się jak diabli, bo miesiąc później karta zdechła
> tak czy owak i wymieniłem na Sapphire R9600.

Hmmm, niestety nic kompletnie nie widać, żadnych przepaleń, spuchnięć itp.
Karta już nie jest na gwarancji. Do jakiego serwisu to oddać? Normalnego
PC-towego? Ile taka naprawa może kosztować, bo nie wiem czy to mi się
wogóle opłaca przy aktualnej wartości tej karty ?
A może ktoś wie gdzie we Wrocławiu mógłbym to szybko spróbować naprawić
(jakiś serwis lub dobry elektronik), bardzo mi na tym TV-oucie zależy?

BTW, czy do wyjścia DVI mogę podłączyć TV przez przejściówkę
DVI-svideo<--->Eurozłącze ?

--