Re: Karta graficzna geforce 4 i płyta główna ECS k7s5a

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 09:43:52 MET

> A ja właśnie z tym biosem miałem kłopoty. Nie mogłem ustawić procka i
> pamięci na 133/133. Czarny ekran i płyta nie odpalała. Dlatego używam
> starszego z dnia 29.11.02 Cheepobios z FW.

Pozwolisz że zrobię mały wywiadzik?
1. Mówisz że miałeś kłopoty z biosem który mam. Jakie? Za każdym
razem płyta nie odpalała? Czy co któryś raz a może raz na kilka razy?
2. Jak nie odpaliła to dokładnie w którym momencie proces stawał?
3. Jak proces stanął to co robiłeś? Czy startowała po resecie
przyciskiem?
4. Nie wiem jak długo robiłeś próby (mogła przecież ani razu nie
odpalić:) ale może parę dni na nim chodziłeś. Zauważyłeś jakąś
zależność o termicznym charakterze?

Mam płytę która działa na 133/133, ale po włączeniu zasilacza
startuje co któryś raz, rzadko. Ale po jednym czy dwóch
przyciśnięciach resetu komp butuje i jest całkiem OK. Ten "cold boot"
tak wygląda: Wiatraki się kręcą, zapala diodka "sieć" i diodka "hdd",
ta się pali ze 20s, potem gaśnie i dalej nic, monitor się nie włącza.
Ale 100/100 działa 100% :). No i zbieram obserwacje, może coś się da
wykombinować. Biosów nasprawdzałem sporo, ale nie wiem na pewno
jakich :), więc podpytuję o ten twój zastanawiając się czy warto go
wypróbować.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***