DVD zawiesza kompa cd.

Autor: sandal <sandal_at_WYTNIJgo2.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 09:32:47 MET

Witam.
Zakupiłem nagrywarkę dvd BTC 1108.
Podłączyłem do kompa włożyłem płytkę i zainstalowałem oprogramowanie
Cyberlink dołączone do napędu.
Kazało zrobić reset więc zrobiłem.
Po resecie jak włożę jakąkolwiek płytkę do dvd komp się wiesza.
Wyskakuje błąd OE:0028:E2C3C17F jeżeli to coś da.
Komp to: duron 1ghz, ECS K7vta3, 128 DDR, grafika gf2 mx400/440.
Odinstalowałem to oprogramowanie ale dalej robi się to samo.

I jeszcze to się może przyda:
- nagrywarka była podłączona z dyskiem jednym kablem, tak jak była
podłączona
  nagrywarka cd;
- przy włączaniu kompa pisze, że dvd-rom jest ATA66, cd było ATA33 i z cd
  działało;
- podłączyłem spowrotem CD i normalnie działa;
- podłączyłem 2 raz DVD nie działa.

- podłączyłem dvd na osobnym kabelku, zmieniłem zworkę na master i dalej
jest
  to samo.

Dla odmiany czasami wyskakuje błąd ochrony systemu windows.
Ratujcie bo nie wiem co z tym zrobić?
Dlaczego raz na początku widział płytkę a teraz nie widzi?
Walnięty jest?

Pozdro Sandal