Re: Raid...na jednej partycji

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:20:42 MET

"[B7] Yarii" cqe80j$bc0$1@atlantis.news.tpi.pl

> jak coś się sprawdza w wielkiej fabryce to najczęściej się sprawdzi w
> domu przy dużo obniżonych wymaganiach, stwarzając RAIDa twórca miał na
> celu poprawę bezpieczeństwa lub wydajności, raczej nie myślał o tym
> gdzie to będzie stało...myślisz że Tomasz Edison konstrując żarówkę
> robił to z myślą o lodówkach? zastosowania się zmieniają...

Chodziło mi o coś innego: W domowych zastosowaniach zazwyczaj liczymy
się z finansami, podczas gdy w ,,niedomowych" gotowi jesteśmy zapłacić
każdą ceną za to, aby mieć ,,pewność" tego, że nasze zbiory nie znikną
w wyniku jakiejś awarii.

Resztę Twego postu też przeczytałem, i nawet na tę resztę odpisałem,
ale małą liczbą liter. :) Tak małą, że ich aż nie ma wcale. :)

E.