Re: Raid...na jednej partycji [tOT]

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 14:32:33 MET

"[B7] Yarii" cqe80j$bc0$1@atlantis.news.tpi.pl

> jak coś się sprawdza w wielkiej fabryce to najczęściej się sprawdzi w
> domu przy dużo obniżonych wymaganiach, stwarzając RAIDa twórca miał na
> celu poprawę bezpieczeństwa lub wydajności, raczej nie myślał o tym
> gdzie to będzie stało...myślisz że Tomasz Edison konstrując żarówkę
> robił to z myślą o lodówkach? zastosowania się zmieniają...

BTW samouka Alvy ;) Edisona i żarówki: :)
Przypisujemy my wynalezienie żarówki nie dlatego, że ją wynalazł,
ale dlatego, że wygrał pewien konkurs, w którym wyłaniano najlepsze
(najdłużej świecące?) włókno żarówki, którą wynaleziono już wcześniej.

I być może je także opatentował -- tego nie wiem. :)

Oczywiście nie było ono wykonane z wolframu, :) tak więc
z jego żarówki niewiele do dnia dzisiejszego przetrwało. :)

E.