Re: ASRock K7S41GX vs. Asus A7V400-MX

Autor: Michał Łukaszek <prism_at_hornet.wytnijto.eu.org>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 11:01:45 MET

KSX napisał:

> napisz, czy korzystasz ze zintegrowanej grafiki ??

Tak, rezerwuję sobie 16MB z RAMu dla grafiki. Ręczne ustawienie w BIOSie, bo
"Default" daje jej 32MB.

> - pod Linuksem divxy działaja płynnie,

Bez najmniejszych przystojów. I naturalnie jest poprawianie jakości obrazu,
co jest w zasadzie cechą mplayera, no ale gwoli porządku wolę wspomnieć.

> - (czy może miałeś zainstalowany [przez chwilę?][na próbę?] jakiegoś
> windowsa i czy wtedy filmy działały),

Nie.

Ogólnie grafika wydaje mi się być zbliżona wydajnościowo do czegoś w stylu
GF2/GF4MX. Ale jakoś ostro tego nie testowałem. Tak tylko sprawdziłem czy
jest akceleracja 3D.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)