Re: ASRock K7S41GX vs. Asus A7V400-MX

Autor: KSX <k_strzelecBZDURY_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:54:25 MET

Dnia Thu, 16 Dec 2004 09:13:25 +0100, Michał Łukaszek
<prism@hornet.wytnijto.eu.org> napisał:

> Kupiłem taką ostatnio, i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Może
> rzeczywiście oszczędzają na pudełku czy dodatkowych akcesoriach, ale BIOS
> tej płyty jest naprawdę przyjemny i całkiem rozbudowany.
> Komp na tej płycie wyposażony jest w Semprona 2.2 i 256 MB RAMu, chodzi
> pod
> PLD Linux. Wydajność jest naprawdę znakomita.

mam zamiar kupić właśnie takiego semprona i właśnie tyle ramu
napisz, czy korzystasz ze zintegrowanej grafiki ??
jeśli tak, to czy:
- pod Linuksem divxy działaja płynnie,
- (czy może miałeś zainstalowany [przez chwilę?][na próbę?] jakiegoś
windowsa i czy wtedy filmy działały),

będę wdzięczny za twoje wrażenia o grafice na tej płycie.

--
-= KSX =-    [GG]: 490364
Odpowiadając wytnij bzdury z adresu.