Re: Jaki wybrać ROUTER??

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 11:56:47 MET

Kosu wrote:
> Ja jedank berdzo nie chce żadnego komputera z freesco czy innymi linuksami ,
[ciach]
> bardzo wiec proszę o odpowiedzi na temat konkretych modeli.

US Robotics 9105, albo 9106. Jednak, o ile pamietam, nie ma "regulacji"
przepustowosci i paru innych rzeczy, ktore bys chcial. Kosztuje ponizej
300 PLN.
"Niepokoi" mnie to, ze chcesz jednoczesnie miec internet przez DSL i
kablowke. Nie widzialem nigdy takiego modemu kablowego. Znalezienie
urzadzenia, ktore bedzie mialo 2 rozne zlacza na raz jest malo
prawdopodobne.
Kiedys szukalem takiego routera. W cenie do 400 PLN nie znalazlem
niczego, co by spelnialo Twoje oczekiwania. Moze jakies drozsze CISCO,
czy innej firmy.
Wyslij zapytanie do jakiegos sklepu lepszego, powinni pomoc.

P.S.
Da sie tak zrobic, zeby komputer w ogole nie wydawal dzwiekow, system na
USB i brak wentylatorow :) .

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl