Re: HP, Acer czy Toshiba?

Autor: Iwona_s <iwa42WYTNIJ_at_TOop.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 16:22:10 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości

> Trenuj :) Googlowania (czyli obsluga wyszukiwarek w taki sposob aby latwo
> wyszukac informacje, ktorymi jestesmy zainteresowani) to dzis podstawa
> podstaw uzywania komputera. Warto wlozyc troche pracy w samoszkolenie w
> tej dziedzinie.

No i dostalam po glowie;(
Ale nieslusznie. Nie jestem laikiem w googlowaniu, tylko w komputerach
(wybor/parametry etc.). W googlach/grupy znalazlam troche info (najczesciej
utyskiwania na HP) i stad moj post. Nie wiem na co sie zdecydowac, coby
potem nie miec do czynienia z serwisem...za czesto.

Ale za to jestem ci wdzieczna za pozostale informacje:)))) Wezme je pod
uwage.
Nie mam wprawdzie duzo czasu - 2 dni na zakup, pewnie cos wybiore:)

Dzieki

--
Pozdrawiam
Iwona