Re: DVD ???

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 16:07:17 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> --Jakie wady ma Toshiba, jeśli można wiedzieć?

Pisałem ogólnie, bo żaden napęd nie jest doskonały i do każdego
można się przyczepić.

Wystarczy popatrzeć tutaj:
http://www.cdrinfo.pl/artykuly/toshiba_SD-R5372_recenzja/strona11.php
http://www.cdrinfo.pl/artykuly/recenzja_pioneer_dvr-108/strona10.php
http://www.cdrinfo.pl/artykuly/Recenzja_NEC_ND-3500AG/strona10.php
Pomijam fakt, że na cdrinfo już dawno powiało lameriadą i nawet
poprawnych testów nie potrafią zrobić, ale do każdego napędu mieli
jakieś zastrzeżenia. Ja o Toshibie nie będę pisał, bo jej nie mam.
Ale mój NEC ma wady, o których pisałem tutaj:
http://tinyurl.com/4vexg

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/