Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 09:25:15 MET

MojoJojo napisał (cqt5c0$md2$1@inews.gazeta.pl) :

> W tej cenie znajdziesz coś Gainward przecierz myśle sobie znacznie
> wydajniejszego.
> Kup coś w wersji Golden Sample nawet bo do Goes Like Hell to się z tą
> kasą nie zmieścisz.

Hmmm z tego co widze to karty Gainwarda z chipem 6600 GT z cenami startuja
od 1100 zl a to juz troche przyduzo. W cenie tego Gigabyte'a dostalbym
Gainwarda 6600 z taktowaniem juz po "podkreceniu" sporo nizszym od tego z
GT.

> Nie wiem po co Serial ATA ale spoko jesli musi być.
> Natomias wydaje mi się że 120 to chyba minimum tegorczne.
> Mi się jeszcze nie nie zapchało ale to kwestia czasu.

Mam jeszcze Seagate'a Baracude 40 GB ktora oczywiscie przeniose do nowego
kompa :)

Dzieki za sugestie

Pozdrawiam

--