Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 09:08:06 MET

> Obudowa Modecom Step 107 LCD 350W (czarna) 1 220.00 zł - 220.00 zł
> Wartość: 2680.00 zł

.......w sprawie obudowy, znajomy toto kupił i miałem okazję się temu
przyjrzec i wg mnie ...dziadostwo ..wentylator sterowany z LCD od razu
trzeba było odłączyć bo strasznie hałasuje, przedni panel odpadł i ledwo sie
trzyma. Zdecydowanie bardziej wolę diody jako sygnalizację pracy HDD, power
itd niz ten LCD. Widziałem znacznie ładniejsze obudowy i tansze np z
aluminiowym panelem.

GM