Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 03:39:07 MET

> Karta graficzna GeForce PCX 6600 GT Gigabyte GV-NX66T128D 128 MB TV-out /
> DVI BOX (128-bit) - 828.00 zł

W tej cenie znajdziesz coś Gainward przecierz myśle sobie znacznie
wydajniejszego.
Kup coś w wersji Golden Sample nawet bo do Goes Like Hell to się z tą kasą
nie zmieścisz.

http://www.mmv.pl/produkty_new/index.php?&no_cache=1104287774

> Dysk twardy (Serial ATA) Samsung SpinPoint 80 GB (ATA/150, 8MB, 7200) -
> 250.00 zł

Nie wiem po co Serial ATA ale spoko jesli musi być.
Natomias wydaje mi się że 120 to chyba minimum tegorczne.
Mi się jeszcze nie nie zapchało ale to kwestia czasu.

> Obudowa Modecom Step 107 LCD 350W (czarna) 1 220.00 zł - 220.00 zł

Obudowka naprawde jest OK. Dobry wybór.
Ale ja bym raczej kupił jakąś tańszą obudowe Tracera na przykład i jakiś
zarąbisty zasilacz.
Chodz to ci raczej może kwote przekroczyc.

www.tracer.pl