Re: iwill a moze cos lepszego

Autor: Ariuszn <ariuszn_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 13:58:21 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:cokcj4$uaj$1@opal.icpnet.pl...

> To moze sprobuj wyslac zapytania ofertowe, skonstruowane niejako "na
> odwrot", tzn. zamiast podac konfiguracje i czekac na odpowiedz z cena,
> przygotuj formularz z opisanym obszarem zastosowan, maksymalna cena, a
> firmy niech zaproponuja konfiguracje. Wiem, ze wyglada dziwnie, ale moze
> zmusi pare osob do pomyslenia ;-)

Kupiłem juz kilkanascie komputerow do firm w ktorych pracowalem (powiesz
powinienem byc fahowcem) ale zawsze robie tak jak piszesz najpierw daje
swoje oczekiwania potem otrzymuje konkretna oferte i wiesz co prawie wszyscy
robia mi piekne kompy do gier multimediow i tp. Jak pisze ze chce karte ze
wspomaganiem 2D - to wszyscy mysla co za matol pewnie chodzi mu o 3D i ...
sprawdz sam. Koniec koncow musze siadac z takim gostkiem i mowic mu np.
potrzebuje katre matroxa albo 2 dyski z na Raidzie a nie jakis programowa co
robi kopie zapasowa itd. Owszem sa firmy i fahowcy najlepiej sprzedadza ci
Maca za cene 2x wieksza od normalnej. I zboczylem troche z tematu, a chodzi
mi przedewszystkim o ladny funkcjonalny kompy do biura i do pracy.

Ale wracajac do dwojej podpowiedzi chetnie wysle zapytanie ofertowe tylko do
kogo? - ta grupe przeglada kilkaset osob na minute a nik nie dal mi namiaru
na dobry sklep czy firme sprzedajaca dobry sprzet miejwiecej odpowiadajacy
moim wymaganiom.

PS. Firam z ktora zaczalem rozmowy poprawila sie juz mamy dobry kontakt i
dochodzimy do sedna narazie moge polecic http://www.iwacom.pl/, a co bedzie
zobaczymy