Re: iwill a moze cos lepszego

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 13:13:42 MET

Ariuszn wrote:
> OK zakladam ze w sklepi czy firmie taki fahowiec powinien byc i jezeli chce
> kupic markowy komp wiadomo ze jest on drozszy od skaldaka. Wiec co
> powinienem ztrudnic fahowca ktory kupi mi kompa a jak bedzsie kiszka to co
> sklep powie taki sobie kupiles a fahowiec no to nie moja wina to sklep nie
> dal tego co powinien.
>
> Problem jest w tym ze wiekszosc uwaza sie za fahowcow i ekspertow a tak
> naprawde nie wiele potrafi inaczej - 10 lat temu wydawalo mi sie ze jestem
> dobry w swoim zawodzie po tym czsie widze jak wielce sie mylilem.

To moze sprobuj wyslac zapytania ofertowe, skonstruowane niejako "na
odwrot", tzn. zamiast podac konfiguracje i czekac na odpowiedz z cena,
przygotuj formularz z opisanym obszarem zastosowan, maksymalna cena, a
firmy niech zaproponuja konfiguracje. Wiem, ze wyglada dziwnie, ale moze
zmusi pare osob do pomyslenia ;-)

WL